perjantai 27. lokakuuta 2017

Ja nyt vielä flunssaakin!

Mälsää, olen (taas!) flunssassa. Mies on ollut kohta kaksi viikkoa kipeä, ja tarttui se tauti sitten minuunkin. Olen ennakoivasti nappailut jo c-vitamiinia ja sinkkiä usean päivän ajan, joten toivottavasti menisi myös nopsaan ohi.

Tämä on mulla jo tämän syksyn toinen flunssa, mikä on hiukan huolestuttavaa. Toisaalta meillä töissä on kiertänyt jo ties kuinka monta virusaaltoa ja jatkuvasti joku on sairaana. Muistelen, että ihan vastaavaa räkätautisyksyä ei olisi aiempina vuosina ollut, joten ehkä nyt on tavallista enemmän pöpöjä liikenteessä.

Viime postauksessa valittamani polvi on onneksi jo parempi. Joka osaltaan on lisännyt juoksuhaluja, ja nyt pitää taas himmailla, blaah. Eniten tässä sairastumisessa sapettaakin, että juoksuja jää taas väliin. On myös hiukan stressaavaa arpoa, koska taas uskaltaa liikkua. Juoksuharrastuksen myötä mun flunssista on tullut lievempiä, eli nykyään kärsin vain harvoin - jos ollenkaan - pitkään kestävästä kuumeesta tai räkätaudista. Toisaalta mulle nousee kuume ilmeisesti aika herkästi. Yhtenä päivänä voi olla kuumetta ja seuraavana jo tuntuu, että tauti on voitettu, joko sais lähteä lenkille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...